Логотип видавництва книг

Логотипи видавництва книг та книжкових видань.

Наше перше лого створене восени 2005 р., напередодні офіційної реєстрації видавничої діяльності в Державному комітеті телебачення і радіомовлення України. Відтоді графічний символ супроводжує кожне видання — це знак якості, який читач може побачити на титульному аркуші книжки, авантитулі чи останній сторінці.

 

Логотипні рішення

Видати книгу

 

Логотипи видавництва книг з 2005

Попередній дизайн

Колишнє логотипне бачення.

Дизайнерське рішення 2005 р. знаменує романтичний період історії видавництва (2005–2013). Логотип видавництва книг виготовлений на основі трипільських мотивів. Орнаментальну деталь по центру зображення взято з класичної трипільської вази, модифіковано й стилізовано, доповнено супровідними елементами. Ініціали в подвійному колі означають «Видавець Остап Ханко».

Зразок є ремінісценцією (неявною цитатою) з минулого, овіяного ореолом романтики, і близький до духу видань, що вийшли у світ упродовж наступних трьох років.

 

Новий логотип книжкового видавництва

Вертикальний варіант дизайну.

Логотипне маркування у книговидавничій справі.

2014 рік відкриває прагматичний період видавничої історії. З цього моменту попереднє лого вже не відповідає програмним завданням, і є застарілим. Знадобився ребрендинг. Кількаразово провадилася робота над новим знаком, але всі підготовлені результати не влаштовували і відхилялися. У 2015–2016 рр. видавничим пріоритетом стає бізнес-тематика. У 2018 р. створено і затверджено новий логотип книжкового видавництва, відповідний обраному напрямку книговидання.

 

Горизонтальний варіант.

Краща логотипна цифрова модель.

Базовий елемент лого побудований на комбінації простих геометричних фігур (кола і прямокутника). З одного боку профіль прямокутника сполучається з колом, з іншого боку контур меншого кола вирізує у прямокутнику просвіт. Комбінація трьох геометричних фігур утворює лаконічний знак профілю книги з твердою палітуркою. Два таких базових елементи і становлять основу зображення.

Дизайн 2018 р. математичний, лаконічний і сучасний. Він знаменує нові видавничі пріоритети, і відповідає спрямуванню бізнес-видань.

 

Видати книгу

Зацікавилися видавничим дизайном?
Замовляйте випуск авторських видань «під ключ».

 

Щоб видати книжку, пишіть: ostap@khanko.com.ua

 

Нагору