Бізнес-книги (видавничі процеси)

Бізнес-книги видавництва — етапи підготовки ділових книжкових видань.

Ділова література має свою специфіку: її важко читати. Читач має справу з цифрами, математичними моделями, розгорнутими схемами. Книжка, призначена для ділової людини, має бути добре упорядкованою. Дизайн та ілюстрації повинні допомагати читачеві засвоювати складну інтелектуальну інформацію.

 

Замовляйте власне бізнес-видання: (050) 803-64-90.

 

Видавничі процеси

Видати

 

Бізнес-книга (етапи книговидання)

Обробка авторського тексту

Написання книжкового тексту ділової тематики стикається з двома реаліями:

  1. В автора — діючого бізнесмена час обмежений;
  2. Ділова книжка потребує багато авторського часу і досвіду.

Відтак, автор обирає або багаторічний шлях спроб і помилок, або ж подає до друку хаотичну інформацію.

 

Ми пропонуємо комфортне рішення.

Етапи книговидання.

Наше видавництво бере на себе обробку інформації. Для нас це звична робота з гарантованим результатом, — завдяки унікальній технології систематизації. Автор має досконально знати предмет книги, бути експертом по своїй темі. Автор передає нам необхідний масив інформації будь-яким зручним способом — у формі інтерв'ю та відеозаписів, принагідних нотаток, постів в соцмережах чи журнальних статей. Ми систематизуємо одержане в книжкову форму. Видавництво не змінює авторський зміст, а зводить хаотично сказане в чітку, логічну систему.

Ви отримуєте на 100% Вашу експертну авторську інформацію, професійно упорядковану і готову для публікації.

 

Дизайн бізнес-книг видавництва

Архітектура книги

Книжковий дизайн має полегшити читання.

Дизайнерський підхід.

Бізнес-книги видавництва. Для прикладу візьмемо різнорівневі заголовки, які потрібно чітко розділити. У англомовному виданні «Світу цифрових платежів» П. Сідельова чотири рівні заголовків: частина, глава, параграф і пункт. Заголовок вищого рівня (частина) оформлений як сторінковий шмуцтитул (окрема сторінка з назвою), плашка під написом — яскравого кольору. Назва глави виділена темною плашкою, і знаходиться вгорі спускової шпальти. Параграф і пункт виділяються лише накресленням і розміром шрифта, й розміщені між абзацами. В результаті читачеві легко орієнтуватися в розділах.

Те саме з рештою елементів книжкового оформлення — врізками й цитатами, колонтитулами і колонцифрами, таблицями й примітками. Кожен елемент повинен застосовуватися осмислено і функціонально.

 

Ілюстрації

Ілюстративний ряд призначений для доповнення огляду.

Дизайнер.

Поряд з письмовим описом складних взаємозв'язків бажано схематично їх зобразити — дати креслення, графік чи схему. Опис матеріальних об'єктів (товарного ряду, конструкцій і споруд, інструментів та пристроїв) бажано супроводжувати фотознімком або малюнком об'єкта. Це полегшує засвоєння прочитаного.

На зразку вище представлена модель роботи системи приватних електронних грошей. Для її вичерпного розгляду недостатньо тільки текстових засобів.

 

Видати бізнес-видання

Зацікавилися видавничим процесом?
Замовляйте своє бізнес-видання «під ключ».

 

Пишіть: ostap@khanko.com.ua

 

Нагору